Popravilo injektorja common rail in šob
Eden od najnaprednejših sistemov vbrizgavanja goriva je sistem Common rail (CR) vbrizgavanja dizelskega goriva. Glavna prednost sistema je možnost variiranja pritiska in časa vbrizgavanja v širokem obsegu. To je doseženo z ločitvijo ustvarjanja pritiska (v črpalkah visokega pritiska) od sistema vbrizgavanja (injektorji). Rail je v tem primeru »akumulator« pritiska. Visok pritisk izboljšuje zgorevanje, zmanjšuje se količina škodljivih izpušnih plinov in prav tako se zmanjšuje poraba goriva. Pomanjkanje tega sistema sta občutljivost na slabo gorivo in neredno vzdrževanje. Sistem Common rail je zelo fleksibilen in lahko prilagodi vbrizgavanje goriva motorju. To je doseženo z: – visokimi pritiski vbrizgavanja od 1600 do 1800 barov – s pritiskom vbrizgavanja, ki lahko variira od 200 do 1800 barov – z variabilnim startom vbrizgavanja – z možnostjo za več predvbrizgavanja in naknadnih vbrizgavanj je Common rail danes najpogostejši sistem vbrizgavanja dizelskega goriva.
Popravilo sistema črpalka-šoba
Črpalka-šoba je sistem vbrizgavanja goriva, ki postavlja črpalko-šobo na vsak posamezni cilinder in proizvaja fino razpršitev za boljše in učinkovitejše zgorevanje. Da bi se zagotovilo uspešno zgorevanje, gorivo mora biti vbrizgano v točnih količinah v pravem trenutku in pri visokem pritisku. Tehnologija črpalka-šoba to doseže zelo učinkovito. S periodično preveritvijo injektorja (brizgalk) na vsakih 50.000 kilometrov zagotavlja daljše eksploatacijsko obdobje na vozilih, zmanjšanje porabe goriva, zmanjšanje stroškov vzdrževanja in izpolnjevanja vseh ekoloških pogojev. Če imate težave s sistemi vbrizgavanja na vozilih (neenakomerno delovanje, dim ali nezadostna moč) ali enostavno želite, da s pomočjo preventivnega vzdrževanja vozila preverite delovanje injektorja, Vam predlagamo, da obiščete naš servis.